Monday, June 27, 2011

Ujian dari ALLAH itu hanya sekadar menguji keimanan kita padanya ..



kasih ALLAH S.W.T .... ='(

 Walau sebesar manapun  dosa yang telah kita lakukan walau sejauh manapun kita tersasar dari jalan kebenaran kita tidak boleh berputus asa mengharap keampunannya . Malah kita harus berterusan berdoa  agar kelak kita akan diampuni oleh-Nya dan bertaubatlah atas dosa yang kita lakukan , kerana ALLAH  juga Maha Penerima Taubat. 


 Kita seharusnya sentiasa bersyukur dengan apa sahaja nikmat yang telah ALLAH berikan kapda kita .. kadang kala kita tidak sedar bahawa sedar dari tidur adalah salah satu nikmat dari ALLAH .. mngkin kita lupa untuk bersyukur ..  ya ALLAH .. lindungi lah kami dari segala kejahatan .. Yang paling pnting .. jgn sesekali tggl solat 5 waktu .. =) 


  Setiap apa yang telah ALLAH rancang terhadap hidup kita adalah yang terbaik dan sebaiknya kepada kita .. cuma kita saje yang harus terima dengan sepenuh rehda hati kita .. Kuatkan semangat .. banyak kan berdoa dan merayu pada ALLAH .. kerana ALLAH sentiasa menyukai bila kita sentiasa merintih kasih sayang dan keampunan dari NYA ... 




=')


ya ALLAH ..


No comments:

Post a Comment